Akaan Kokoomuksen syyskokous ja pikkujoulut 20.11.2021

Akaan Kokoomuksen yhdistettyjä syyskokous-pikkujouluja vietetään tänä vuonna Kruunassa ja Klaavassa (Kurisjärvientie 11, Akaa) lauantaina 20.11.2021 klo 15:30-22:00.

Ohjelmassa on alkuun syyskokous klo. 15.30 Kruunassa ja Klaavassa. Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Syyskokouksen jälkeen noin klo. 16.30 siirrymme Monitoimihallille kannustamaan paikallisjoukkuetta lentopallossa matsissa Akaa-Volley – Hurrikaani. Pelin jälkeen pikkujoulut käynnistyvät Kruunassa ja Klaavassa runsaalla ja herkullisella jouluruokabuffetilla noin klo. 19.00. Illan aikana on luvassa mukavaa keskustelua, rentoa meininkiä ja pientä ohjelmaa. Ilta jatkuu vapaalla menolla klo 22.00 ravintolan aukaistessaan ovensa.

Etkö ehdi illan rientoihin!? Ei hätää, voit osallistua pelkkään syyskokoukseenkin eikä se maksa mitään.

Muutoin tämä koko hela hoito on Sinulle tarjolla edulliseen jäsenhintaan 35 eur/jäsen. Avec tai ei jäsen pääsee mukaan huokeaan 65 euron hintaan.

Jos edullisempi hinta houkuttaa, niin liity jäseneksi tästä.

Nappaa matkaan pikku paketti pukinkonttiin.

Sitovat ilmoittautumiset 12.11.2021 mennessä alla olevalla lomakkeella. Maksu suoraan yhdistyksen tilille FI15 5472 0455 0502 92 / Akaan Kokoomus ry. Kirjoita viestiin osallistujien nimet.

Nähdään juhlissa!

Ilmoittaudu juhliin