Anttijussi Vikman

Järjestelmäasiantuntija, 53
Nahkiala

Olen vuorovaikutus ja viestintätaitoinen, olen mukana erilaisissa luottamustoimissa myös työpaikalla ja harrasteissani. Vaikka puhun paljon, niin osaan myös kuunnella. Osaan sovitella ja saan timissäni muutkin loistamaan. Olen luova ja välitän ympärilleni hyvää fiilistä ja riemua.

Minut tavoitat somessa joko Facen tai Twitterin kautta. Toisaalta myös paikallisten palveluiden ääreltä, ravintoloista pubivisailtoina tai ruuan ääreltä. Hyvin todennäköisesti tavoitat minut myöskin Akaa Futsalin ja Akaa Volleyn kotiotteluiden katsomosta, kunhan Korona-rajoitteet sen sallivat.

Vastuullisuus, Vuorovaikutus, Yhdessätekeminen

Olemme osana Tampereen seutukuntaa. Meillä on toimivat palvelut ja kaupungin sisäinen liikenne vie meitä niiden äärelle. Aseman seudut ovat kehittyneet ja meillä on enemmän junayhteyksiä Tampereelle ja Helsinkiin. Nostokurki ei ole enää muuttolintu, vaan se on pesinyt kaupunkiimme. Kunnalisvero-% on laskenut ja väestönkasvu kääntynyt nousuun. Yhteisöllisyys on saanut sijaa ja kaupungissa on hyvä positiivinen – jopa innostunut – ilmapiiri.

#yhdessä menestyminen
Haluan, että kunta ja kuntalaiset menestyvät yhdessä. Akaalaisten hyvinvointi kasvaa. Kaupunki kehittyy ja on vetovoimainen. Akaa järjestää palvelunsa laadukkaasti ja kustannustehokkaasti, asukkaiden mielipiteitä kunnioittaen.

#vastuullisuus
Haluan tehdä vastuullisia valintoja ja päätöksiä koko Akaan ja kaikkien akaalaisten parhaaksi . Akaa on hyvä ja turvallinen paikka asua, elää, harrastaa ja yrittää.

# laatu luo kasvun
Tekeminen ratkaisee kaiken. Laatu luo kasvun ja takaa hyvän lopputuloksen. Hankinnoissa ja hankkeissa pyritään hyödyntämään paikallinen osaaminen ja tarjonta. Monipuolinen tonttitarjonta tuo esiin kaupungosien omaleimaisuuden.

anttijussi.vikman [ä] pp.inet.fi

anttijussi.vikman