ISMO SAKALA

Avoin, sitkeä ja harkitseva puurtaja

Akaasta tulee vetovoimainen kasvava ja uusia asukkaita
houkutteleva viihtyisä kaupunki.
Palvelut saadaan kuntalaisia palveleviksi ja toimiviksi.

Olen paljasjalkainen Akaalainen. Asun vaimon ja nuorimman tyttäreni kanssa omakotitalossa. Lapsia kaikkiaan neljä, joista vanhimmat ovat jo aloittaneet omien jälkikasvujen kasvattamisen.  Olen keitetty monessa keitossa ja hankkinut kokemusta 30 Puolustusvoimien palvelusvuoden aikana sekä hallinnon, että koulutus, ohjaus-, palvelu- ja tukitehtävien kautta. Olen saanut kunnallista kokemusta kahden vaalikauden ajan lautakunta ja uskotun miehen tehtävissä. Erilaisiin harrastustoimintoihin olen saanut elämän varrella tuntumaa SPR:n, sopimus palokuntatoiminnan , Lions-toiminnan, Nuorisotyön, Nuorten jääkiekon kautta, Venekerhon toiminta. Harrastus ja aktiviteetit ovat minulle tärkeitä ja haluan niitä kehittää kuntalaisille. Omiin rakkaimpiin harrastuksiin kuuluu mökkeily ja veneily.

Tärkeitä kehitettäviä asioita olisivat saada nuorille turvallinen asuinympäristö, hyvät opiskelupuitteet ja lisää ohjattuja aktiviteettejä.

Haluaisin kunnallisten päätöksien järkiperäistämistä käytännön läheisimmiksi sekä tehokasta / suunniteltua valmistelua. Esim isot investoinnit EI poliittisesti paikallaan junnaavia päätöksiä ja väittelyitä, vaan seuroja, järjestöjä, eri toimialoja kuuntelevia ja palvelevia. Yhteiseen hiileen puhaltaen, vaikka yli puoluerajojen.

Kehitetään kaupunginkuvaa yleisellä siisteydellä, ulkoiluharrastuksilla, -reiteillä ja aktiviteettipaikkojen kehitystä ja kunnostamista.

Olen avoin, keskusteleva ja helposti lähestyttävä. Vaikka tällä hetkellä arkipäivät käyn työssä kunnan ulkopuolella, voit aina ottaa yhteyttä ja keskustella kunnassa käsiteltävistä asioista.

Kaupunkikuvaan saa paljon viihtyvyyttä pienilläkin asioilla ja tällä hetkellä viroissa toimivat henkilöt ovat lähteneet kehittämään asioita hyvään suuntaan. Kaupungin  johto on kääntänyt ”Akaan laivan” kulkemaan hyville vesille ”pitkän telakalla lepäämisen” jälkeen 😉

Peruspuitteet kuntoon ja jämäkkyyttä asioiden päätöksen tekoon.

ismo [ä] sakala.fi

HYÖTYLÄINEN