JARKKO RAJANIEMI

Työmaamestari, 34
Lentilä

Työaikani vierähtää Tampereen alueella rakennustyömaalla työmaamestarina, jota Lehto Group Oy:n leivissä on tullut tehtyä kohta 5 vuotta erilaissa kohteissa hoivakodeista kouluihin ja asuntokohteisiin. Kokonaisuudessaan rakennusalalla olen toiminut yli 10 vuotta eri tehtävissä niin uudis- kuin saneeraushankkeissakin. Vapaalla minut löytää useasti Pirkanmaan Palveluskoiraharrastajat Ry:n koiratreeneistä ”kepon eli kennelpojan” roolista ja toimin myös kyseisen yhdistyksen puheenjohtajana. Myös Fitboxin kuntosali sekä Lastumäen ja Kylmäkosken frisbeegolfradat ovat paikkoja, joissa minuun voi törmätä. Ja isossa osassa vapaa-aikaani on myös paikallisen hyväntekeväisyys yhdistyksen aktiviteetit.

Rakentava
Aktiivi
Vastuullinen

Neljän vuoden päästä Akaassa ei enää puhuta rakennusten huonosta kunnosta ja sisäilmaongelmista, vaan Akaassa on uusia sekä ammattitaitoisesti peruskorjattuja rakennuksia, jotka ovat käyttäjilleen käyttöön soveltuvia ja ennen kaikkea turvallisia ja terveitä. Akaaseen on tullut uusia yrityksiä, jotka työllistävät paljon paikallista väestöä. Akaassa eletään kasvun aikaa, uusia asuinrakennuksia rakennetaan kiivaaseen tahtiin ja työmaiden nosturi ei ole näkynä mikään harvinaisuus. Muuttovoittoiseen Akaaseen on muuttanut myös väkeä muilta paikkakunnilta, kun esim. Tampereen vilskeeseen ja ruuhkiin kyllästyneet ovat huomanneet, että Akaasta pääsee Tampereen keskustaan julkisilla nopeammin kuin monesta Tampereen kaupunginosasta. Myöskin asuntojen halvempi hinta houkuttaa, joskin asuntojen hinnat ovat nousussa.

Rakentaminen – Rakennetaan yhdessä tulevaisuuden Akaa.
Kasvu – houkutteleva asuinpaikka ja houkutteleva myös yrityksille.

jarkko.juho [ä] gmail.com

JarkkoRajaniemiAkaa