By | 15.2.2017

Akaan väkiluku ei kasva juuri nyt. Strateginen väestön kasvutavoitteemme on 1%/ vuosi. Akaan verotuottopohjaa on laajennettava, jotta verokertymä säilyy nykyisellä tasolla. Tavoitteena pitää olla veroprosenttien maltillinen alentaminen. Laajeneva verotuottopohja mahdollistaa tulevaisuudessa verojen alentamisen. Siksi edellytän, että valtuustolle esitellään toimenpiteet, jolla väestökehitys saadaan kasvuun strategisen tavoitteemme mukaisesti.

Edellytän, että valtuustolle esitetään toimenpideohjelma maaliskuun 2017 loppuun mennessä, jolla kehitys saadaan korjattua.
Akaassa 16.11.2016

Jaakko Leinonen, (kok.)

One thought on “Akaan väestökehityksen korjaamisen toimenpiteet esitettävä valtuustolle 31.3.2017 mennessä

1. Matti Hänninen

Hyvällä taloudenpidolla ja yrittäjäystävällisyydellä luomme pohjaa kunnan elinvoimalle ja kasvulle.Hyvin hoidettu tie-ja kevyenliikenteen verkosto edistää turvallista liikkumista ja kestävää kehitystä ja kaikki tämä aukaisee positiivisia ajatuksia kunnastamme. Tasapuolinen kohtelu kaikille ikäryhmille voimistaa halua ja uskoa Akaaseen. Rautatieyhteyksien lisääminen lisää liikkumismahdollisuuksia. Palvelusetelien käyttöönotto saattaisi olla kokeltava asia.

Reply